loading...
دانلود آهنگ جدید , دانلود فیلم جدید
حمید بازدید : 230 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (1)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی علی عبدالمالکی به نام زمستون با لینک مستقیم

  ترانه : علیرضا مرتضی قلی ، آهنگ : علی عبدالمالکی  تنظیم : معین راهبر

 هدیه علی عبدالمالکی به مناسبت ولنتاین

| دانلود با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ , ۱۲۸ + پخش آنلاین و بهمراه متن ترانه |

AliAbdolMaleki دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام زمستون

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام زمستون

 

حمید بازدید : 209 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم به نام یه هفته بارونه با کیفیت اورجینال

موسیقی و تنظیم : سعید سام , ترانه سرا : ترانه مکرم

| دانلود با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ , ۱۲۸ + پخش آنلاین |

01 دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم به نام یه هفته بارونه

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم به نام یه هفته بارونه

 

 

حمید بازدید : 218 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای ناصر صدر به نام دنیا رو بیخیال باش با لینک مستقیم

آهنگ : ناصر صدر – میکس و مستر: بهراد شهریاری – تنظیم : مجید حسین پور

| دانلود با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ , ۱۲۸ + پخش آنلاین و بهمراه متن ترانه |

naserrr%20ok 2126aa دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام دنیا رو بیخیال باش

دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام دنیا رو بیخیال باش

 

حمید بازدید : 178 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی “تهران دربست” با کیفیت عالی DVD با لینک مستقیم

دانلود فیلم جدید و بسیار زیبای تهران دربست

da9c drb دانلود  فیلم جدید تهران دربست” با لینک مستقیم

کارگردان : سپهر محمدی

ژانر : اجتماعی

سال تولید : ۱۳۹۲

محصول : ایران

خلاصه داستان:
«تهران دربست» داستان مرد تنبلی را به تصویر می‌کشد که بعد از فوت پدرش سعی دارد بی‌حوصلگی را کنار گذاشته و مشکلات خانواده‌اش را حل کند. اما در این مسیر با ماجراهایی روبرو می‌شود که آغاز داستان این فیلم است.

بازیگران:
سام درخشانی، افشین سنگ چاپ، کیانوش گرامی، نفیسه روشن، یوسف صیادی، فخرالدین صدیق شریف و…

دانلود فیلم جدید “تهران دربست” با لینک مستقیم

 

حمید بازدید : 221 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبای محمد رضا گلزار به نام باور کن دنیامی با لینک مستقیم …

| دانلود با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ , ۱۲۸ + پخش آنلاین و بهمراه متن ترانه |

Mohammadreza Golzar Bavar Kon Donyami دانلود آهنگ جدید محمد رضا گلزار به نام باور کن دنیامی

دانلود آهنگ جدید محمد رضا گلزار به نام باور کن دنیامی

 

حمید بازدید : 190 یکشنبه 22 بهمن 1391 نظرات (0)

سری جدید فک و فامیله ما داریم اسفند 91

 

سری جدید فک و فامیله ما داریم اسفند۹۱

 

 خواهرم دوستشو آورده خونه.مامانم هیچی نگفت
.
.
.
.
.
. حالا همین دختره رو اگه من آورده بودم…. واویلا بود
همیشه بین بچه ها فرق میذارن بعد می گن نه همشون یه اندازه برامون عزیزن

کلیک کن رو دکمه پایین

 

حمید بازدید : 374 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)

مدتی پیش ساعت ۲۱ شب در خیابان معراج اصفهان چند تن از اراذل اوباش پس از تجاوز به یک زن او را با ماده ی مخدر شیشه از حالت طبیعی خارج کرده و او را با اندامی کاملا عریان در خیابان رها می کنند.

پس از گذشت حدود ۱۰ دقیقه خانمی او را با چادر پوشانده و این زن توسط نیروهای انتظامی دستگیر شد. ...ادامه مطلب

حمید بازدید : 656 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (1)

| وقتی مجریان شبکه من و توهمجنس باز می شوند + تصاویر |

| این مطلب رو از دست ندید |

 مجریان شبکه من و تو همجنس بازند

به گزارش آتی نیوز؛ هفته گذشته تصاویر وبلاگ رها اعتمادی در خصوص شروط اصلی استخدام در شبکه من و تو از سوی باشگاه خبرنگاران منتشر شدکه پرده از فعالیت های فرقه ای در این شبکه بر می داشت.

حمید بازدید : 187 سه شنبه 17 بهمن 1391 نظرات (0)

پول دارترین بازیکنان فوتبال جهان

بکام در منچستر یونایتد بود که تبدیل شد به نماد اول آدیداس و هنوز هم آدیداس به هیچ ورزشکاری اندازه بکام پول نمی دهد؛ حتی به لیونل مسی و کوبی برایانت. در رئال مادرید قرارداد ویژه ای بست؛ غیر از اینکه یک عالمه پول بابت دستمزد و پاداش می گرفت، اعلام کرد که بخشی از فروش یراهن های رئال مادرید و سایر تبلیغاتی که باشگاه انجام می دهد را برای خودش می گیرد. هیچ کدام از بازیکنان چنین شرایطی ندارند. آنها قراردادی می بندند و موظفند برای اسپانسرهای باشگاه تبلیغ کنند.
 
بکام اما می خواست درصدی از همه درآمدهای باشگاه مال خودش باشد. بکام است دیگر. این شد که حاضر نشد قراردادش را تمدید کند. وقتی رفت لس آنجلس گلکسی، رکورد همه قراردادهای ورزشی تاریخ را شکست. ۲۵۰ میلیون دلار برای ۵ سال. یعنی سالی ۵۰ میلیون دلار. یعنی روزی حدود ۱۴۰ هزار دلار که می کند ساعتی بیش از ۵۰۰ دلار. ساعتی بیش از یک و نیم میلیون تومان. این قرارداد شامل دستمزد، پاداش و همه تبلیغات جانبی باشگاه می شد. به اینها اضافه کنید درآمدهای سرسام آوری که از قرارداد با اسپانسرهای شخصی اش یعنی آدیداس، ژیلت، هربال لایف، کاسترول، تویوتا، امپریوآرمانی و … به دست می آورد.
 

حمید بازدید : 443 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (1)

تهران پی سی.نرم افزار اندروید

یکی از راه هایی که می توان به افزایش سرعت گوشی های تلفن همراه کمک کرد نصب نرم افزارها و بازی ها برروی حافظه های جانبی است. به صورت پیش فرض نرم افزارها و بازی ها برروی حافظه اصلی نصب می شوند اما گاهی می توان آن ها را برروی حافظه های جانبی یعنی همان کارت های حافظه منتقل کرد تا سرعت گوشی در همان حالت مناسب باقی بماند. App 2 SD Pro نرم افزار مناسبی است که می توان با استفاده از آن فایل را هنگام نصب مدیریت نمود.

حمید بازدید : 553 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (3)

AD Sound Recorderنرم افزاری قدرتمند جهت ضبط صدا از ورودی های مختلف می باشد. این نرم افزار با توجه به حجم کم خود دارای کارایی های بالایی می باشد. در این نرم افزار کاربران با پیچیدگی کار مواجه نمی باشند و در کوتاه ترین زمان ممکن قادر به رفع نیاز خود می باشند. همچنین توسط این نرم افزار می توان صدا ها را به صورت نموداری و موجی مشاهده نمود. به کمک این نرم افزار قدرتمند میتوانید با کارت صدا ارتباط مستقیم برقرار کنید و تمامی صداها را در خروجی صوتی سیستم با فرمت های مختلف ضبط و ذخیره نمایید. این نرم افزار از فورمت های MP3 ،WMA ،WAV پشتیبانی می کند. برقراری ارتباط مستقیم با کارت صدا باعث شده صداهایی که ضبط می کنید کیفیت بسیار مطلوب و بالایی داشته باشند. این نرم افزار محصول شرکت adrosoft می باشد.

حمید بازدید : 496 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

 K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

حمید بازدید : 437 پنجشنبه 22 تیر 1391 نظرات (0)

ESET Mobile Security آنتی ویروس جدید و قدرتمندی است که توسط آن می توانید امنیت بسیار بالایی در محیط گوشی در اختیار داشته باشید.هم اکنون میتوانید از سایت تهران پی سی این نسخه جدید را دانلود بفرمایید

حمید بازدید : 403 پنجشنبه 22 تیر 1391 نظرات (0)

بازی بسیار زیبا و جذاب Wrath of the Titans 1.0.4 را برای گوشی های نوکیا سیمبیان سری ^۳ مانند C7 ، E7 ، N8 ، C6-01 و… برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. شما در این بازی می بایست به جنگ اهریمن ها رفته و دنیا را نجات دهید. این بازی به صورت ساین شده بوده و دیگر برای نصب با مشکلی مواجه نخواهید شد. این بازی بسیار زیبا و محبوب را با گرافیک بالا می توانید هم اکنون از سایت تهران پی  سی دریافت نمایید .

حمید بازدید : 384 چهارشنبه 21 تیر 1391 نظرات (0)

(91/4/18) تغییرات:

اضافه شدن نسخه اندروید

در سری جدید بازی زیبا و معروف N.O.V.A به مبارزه برای بقای انسان در بزرگترین جنگ فضائی بپیوندید. موجودات فضایی به زمین آمده اند و شما برای بقای نسل خود با آنها وارد جنگ می شوید.

حمید بازدید : 431 چهارشنبه 21 تیر 1391 نظرات (0)

تروجان به فایلی گفته می شود که از طریق فرستادن فایل توسط مسنجر، کلیک کردن بر روی آدرس های مشکوک، بعضی از کرک های برنامه ها و غیره می تواند به سیستم شما راه پیدا کند و پس از ورود به سیستم و اجرای آن توسط شما با کلیک کردن بر روی فایل به عنوان یک رابط شروع به فعالیت می کند. فعالیت های آن مثل فرستادن آی دی و پسورد مسنجر، آی دی و پسورد اکانت اینترنت، فرستادن آی پی، ایجاد پل ارتباطی با نرم افزار مربوطه و ... می باشد.
از معروفترین این تروجان ها می توان به backdoors ،like NetBus ،SubSeven ،Optix Pro ،Back Orifice etc اشاره کرد. گاهی اوقات آنتی ویروس ها به خاطر آپدیت نبودن و یا هر دلیل دیگر، قادر به شناسایی بعضی از برنامه های مخرب نمی باشند که نتیجه ی آن نفوذ بعضی از تروجان ها و مخرب های بیگانه به داخل سیستم می باشد که برای کاربران ایجاد مزاحمت می کند

حمید بازدید : 367 سه شنبه 20 تیر 1391 نظرات (0)

++Notepad برنامه‌ای رایگان برای ویراش كد اصلی (source code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز می باشد. این نرم افزار، زبان‌های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می‌نماید. امكانات این برنامه عبارتند از: مشخص نمودن syntaxها، تفكیك و قالب بندی كدها، تكمیل خودكار كدها، ویرایش همزمان چند فایل، Drag & Drop متون، قابلیت جستجوی كامل و ...

حمید بازدید : 483 سه شنبه 20 تیر 1391 نظرات (0)

یکی از محبوب ترین و در عین حال قدیمی ترین سری از بازی های رایانه ای که چند سالی است به عنوان بهترین بازی ورزشی جهان شناخته می شود EA FIFA نام دارد. FIFA که محصول شرکت EA جدی ترین رقیب PES محسوب می شود که البته در طول این چند ساله حتی بسیار موفق تر از رقیب خود بوده است. نسخه 2013 از این بازی جذاب در همان پیش نمایش توانست تمامی جوایز را درو کند و تمامی مجلات و کارشناسان و منتقدان اعلام کردند که FIFA 13 جز بهترین بازی های ورزشی بوده که تا به حال عرضه شده است. نسخه جاوای این بازی که قایل نصب بر روی تمامی گوشی های موجود در بازار می باشد را میتوانید به راحتی از تهران پی سی دریافت نمایید.

حمید بازدید : 545 سه شنبه 20 تیر 1391 نظرات (0)

کلیپ حرکات نمایشی ، دریبل ها و گلزنی های لیونل مسی

دانلود کلیپ فوق العاده از حرکات نمایشی ، دریبل ها و گلزنی های لیونل مسی۲۰۱۲ با کیفیت بالا ، تقدیم به هواداران لیونل مسی بازیکن محبوب تیم بارسلونا . تیم تهران پی سی دانلود این کلیپ زیبا را به تمام هواداران لیونل مسی پیشنهاد می کند .

 

حمید بازدید : 363 سه شنبه 20 تیر 1391 نظرات (0)

تم جذاب و بسیار زیبا با عنوان Blue star مخصوص گوشی های نوکیا دارای سیستم عامل سیمبیان ^3 آماده دانلود کرده ایم. اکثر افراد روزانه چندین مرتبه با گوشی خود سر و کار دارند به همین دلیل پس از مدتی محیط کار گوشی هر چه قدر هم که زیبا باشد برای آنها خسته کننده و تکراری می شود. به وسیله این تم زیبا که برای تان قرار داده ایم می توانید محیط کاربری گوشی خود را تغییر داده و باعث زیبایی و تنوع شوید. این تم دیدنی را در ادامه از وب سایت تهران پی سی دریافت کنید.

حمید بازدید : 1797 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (2)

توسط نرم افزار افرا شما می توانید تمام شبکه های استانی و سراسری تلویزیون،شبکه های ماهواره ای، شبکه های جدید دیجیتال، ملی، زیارتگاه ها و رادیو های استانی و ملی را از طریق اینترنت مشاهده کنید. همچنین شما میتوانید شبکه های دلخواه خود را با وارد کردن نشانی در این برنامه نمایش دهید. شما هم اکنون می توانید این نرم افزار مفید را از سایت تهران پی سی دریافت نمایید.

حمید بازدید : 345 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بعضا خواسته اید نرم افزار یا بازی را دانلود کرده و بر روی سیستم خود نصب نمایید ولی با این سوال مواجه شده اید که آیا سیستم شما با حداقل سیستم مورد نیاز این بازی و نرم افزار هم خوانی دارد یا خیر یا برایتان پیش آمده که خواسته اید سخت افزار های سیستمتان را ارتقا دهید

حمید بازدید : 375 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (0)

| دانلود نسخه جدید نرم افزار Yamicsoft Windows 7 Manager|
| آخرین تغییرات تا 29/خرداد/1391|

در پست امروز وبسایت تهران پی سی،با یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت و بهینه ساز ویندوز محبوب سون در خدمت شما کاربران هستیم. Yamicsoft Windows 7 Manager نام نرم افزار معروف و محبوبی است که توسط کمپانی Yamicsoft طراحی شده است.این نرم افزار قابلیت تنظیم، بهینه سازی ، پاک سازی و افزایش سرعت ویندوز سون را داراست.این نرم افزار خود شامل 30 ابزار جداگانه و پرکاربرد برای بهینه سازی و افزایش کارایی ویندوز سون است. نرم افزار Yamicsoft Windows 7 Manager شامل بخش های بهینه سازی،افزایش سرعت اینترنت،پاک کننده و ترمیم کلید های معیوب رجیستری،سفارشی سازی منوها و استارت آپ،امنیت، ابزار های کار با شبکه و ... است.با استفاده از این نرم افزار می توانید مدیریتی کامل بر روی Startup و بوت ویندوز داشته باشید و سرعت کار و راه اندازی سون را افزایش دهید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 150
  • کل نظرات : 115
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2347
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 92
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 579
  • بازدید ماه : 1,461
  • بازدید سال : 16,597
  • بازدید کلی : 675,251